Zajęcia grupowe

Instruktorzy

W sali Aerobik-Joga-Medytacja znajdziesz różne formy grupowej aktywności fizycznej prowadzonej przez Naszych rewelacyjnych instruktorów. Nie dosyć że, oddasz się swoim ulubionym ćwiczeniom to jeszcze energia instruktorów dodatkowo Cię zmotywuje. Ćwicz, ciesz się zajęciami i poprawiaj wydolność, wymodeluj sylwetkę, a także zrelaksuj się i odpręż. Ćwiczenia dodadzą Tobie energii i pomogą pokonać stres - co jest niezwykle istotne w dzisiejszych czasach.

Joga i Medytacja

Joga pochodzi z Indii, a jej historia sięga przeszło 4 tysięcy lat. Od tego czasu rozwinęło się wiele odmian tej nauki, którą dziś znamy głównie jako system ćwiczeń fizycznych i praktyk oddechowych. Celem jogi jest zyskanie wewnętrznej równowagi i zjednoczenie duszy i ciała. Joga oddziałuje na niemal wszystkie narządy i układy w naszym ciele. Efekty praktykowania jogi są widoczne już po pierwszym miesiącu.

Stretching

Stretching to zestaw ćwiczeń fizycznych polegający na rozciąganiu mięśni w celu ich uelastycznienia, a także poprawieniu ukrwienia układu motorycznego.
Zajęcia zawierają elementy jogi oraz zdrowego kręgosłupa co skutecznie rozluźni spięte partie w naszym ciele ale także wzmocni jego słabsze ogniwa.

Zdrowy Kręgosłup

To trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, utrzymaniu prawidłowej postawy ciała oraz wyrównywaniu powstających napięć mięśniowych. Odciążenie kręgosłupa, stabilizacja i mocne mięśnie grzbietu – to główne efekty zajęć.

Body Pump

Zajęcia z użyciem sztang i obciążenia.
Ćwiczenia ze sztangą wykonywane przy muzyce, zapewniające poprawę kondycji, a także wzmocnienie siły mięśni, bez ich widocznego zwiększenia i spalenie podskórnej tkanki tłuszczowej.
Bodypump to specyficzne zajęcia dostępne i prowadzone w Polsce zaledwie od kilku lat. Znane od dłuższego czasu na świecie, zrzeszyły grono zainteresowanych, gdyż mają wiele wspólnego z zajęciami siłowymi i angażują o wiele bardziej niż zwykłe zajęcia fitness prowadzone w grupach.

Tabata

Tabata, czyli intensywny trening interwałowy to sposób na szybkie pozbycie się zbędnej tkanki tłuszczowej oraz poprawę wydolności organizmu.

Fat Killer

Fat Killer to rodzaj treningu o wysokiej intensywności, podczas którego dochodzi do redukcji tkanki tłuszczowej, kształtowania sylwetki i zwiększania wydolności organizmu. Dzięki ćwiczeniom na spalanie tłuszczu można dostrzec wyraźne efekty w szybkim czasie.

Pośladki i brzuch

Zestawy ćwiczeń mają za zadanie wyrzeźbić i wzmocnić brzuch i pośladki. Intensywny trening z elementami tabaty, łączący ćwiczenia wzmacniające z cardio poprawi także kondycję i wytrzymałość. Zajęcia polecane również mężczyznom.

Crossfire

Jest to siłowo - wytrzymałościowy system treningowy, którego głównym celem jest holistyczny rozwój ogólnej sprawności fizycznej. Zajęcia odbywają się na siłowni i prowadzone są przez jednego z naszych trenerów personalnych. Trening Crossfit pomaga schudnąć, wyrzeźbić ciało, zwiększyć wydolność organizmu i wyrobić kondycję. Jest przeznaczony zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Podczas jednego treningu można spalić nawet 1000 kcal.

Zumba

Zumba opiera się na elementach aerobiku i tańcach latynoamerykańskich. Proste układy oparte o kroki wykonywane w takich rytmach, jak: salsa, reggeton, merenga czy taniec brzucha. Nie ważne czy jesteś kobietą, czy mężczyzną i ile masz lat, najważniejsza jest chęć do tańca i dobrej zabawy. Brak doświadczenia nie jest powodem do obaw! Wystarczy jedynie odrobina poczucia rytmu i pozytywne nastawienie. Podczas zajęć spalisz zbędne kilogramy przy okazji świetnie się bawiąc.

Spinning

Spinning® jest to forma zajęć na specjalnych rowerach stacjonarnych w grupie, przy muzyce, pod okiem instruktora. W tych zajęciach każdy znajdzie coś dla siebie. Taka forma ruchu przeznaczona jest dla tych, którzy chcą szybko schudnąć, poprawić kondycję, wzmocnić serce lub po prostu się zrelaksować. Spinning® mogą uprawiać osoby w każdym wieku i na każdym poziomie sprawności.

Jest to forma aktywności dla każdego, bez względu na wiek i płeć. Aerobik polega na wykonywaniu regularnych intensywnych ćwiczeń, które angażują wiele grup mięśniowych i dobrze wpływają na układ oddechowy i krążeniowy. Muzyka towarzysząca podczas zajęć zmniejszy odczucie wysiłku i wprowadzi Cię w dobry nastrój. Ponadto ćwiczenie w grupie i obecność instruktora dodatkowo Cię zmotywuje. Aerobik jest świetną formą codziennej aktywności fizycznej. Można go uprawiać kilka razy w tygodniu. Zauważalne efekty regularnych treningów to między innymi: modelowanie sylwetki, poprawa wydolności, a także pozytywny wpływ na psychikę – dodaje energii i pomaga pokonać stres!