Zajęcia grupowe

Instruktorzy

W sali Aerobik-Joga-Medytacja znajdziesz różne formy grupowej aktywności fizycznej prowadzonej przez Naszych rewelacyjnych instruktorów. Nie dosyć że, oddasz się swoim ulubionym ćwiczeniom to jeszcze energia instruktorów dodatkowo Cię zmotywuje. Ćwicz, ciesz się zajęciami i poprawiaj wydolność, wymodeluj sylwetkę, a także zrelaksuj się i odpręż. Ćwiczenia dodadzą Tobie energii i pomogą pokonać stres - co jest niezwykle istotne w dzisiejszych czasach.

Joga i Medytacja

Joga pochodzi z Indii, a jej historia sięga przeszło 4 tysięcy lat. Od tego czasu rozwinęło się wiele odmian tej nauki, którą dziś znamy głównie jako system ćwiczeń fizycznych i praktyk oddechowych. Celem jogi jest zyskanie wewnętrznej równowagi i zjednoczenie duszy i ciała. Joga oddziałuje na niemal wszystkie narządy i układy w naszym ciele. Efekty praktykowania jogi są widoczne już po pierwszym miesiącu.

Stretching

Stretching to zestaw ćwiczeń fizycznych polegający na rozciąganiu mięśni w celu ich uelastycznienia, a także poprawieniu ukrwienia układu motorycznego.
Zajęcia zawierają elementy jogi oraz zdrowego kręgosłupa co skutecznie rozluźni spięte partie w naszym ciele ale także wzmocni jego słabsze ogniwa.

Zdrowy Kręgosłup

To trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, utrzymaniu prawidłowej postawy ciała oraz wyrównywaniu powstających napięć mięśniowych. Odciążenie kręgosłupa, stabilizacja i mocne mięśnie grzbietu – to główne efekty zajęć.

Super Sylwetka

Zajęcia, których podstawą są proste ćwiczenia, powtarzane w krótkich seriach.

Pilates

Pilates zawiera w sobie elementy jogi i baletu przez co rozciąga i aktywizuje wszystkie mięśnie, także te głębokie. Dzięki temu skutecznie modeluje sylwetkę, wzmacnia kręgosłup i poprawia równowagę. Pilates jest polecany bez względu na wiek, płeć, kondycję i możliwości ciała. W tej metodzie najważniejsza jest jakość ruchu, nie liczba powtórzeń. Pilates przynosi rewelacyjne efekty w krótkim czasie.

Pośladki i brzuch

Zestawy ćwiczeń mają za zadanie wyrzeźbić i wzmocnić brzuch i pośladki. Intensywny trening z elementami tabaty, łączący ćwiczenia wzmacniające z cardio poprawi także kondycję i wytrzymałość. Zajęcia polecane również mężczyznom.

Crossfire

Jest to siłowo - wytrzymałościowy system treningowy, którego głównym celem jest holistyczny rozwój ogólnej sprawności fizycznej. Zajęcia odbywają się na siłowni i prowadzone są przez jednego z naszych trenerów personalnych. Trening Crossfit pomaga schudnąć, wyrzeźbić ciało, zwiększyć wydolność organizmu i wyrobić kondycję. Jest przeznaczony zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Podczas jednego treningu można spalić nawet 1000 kcal.

Brazylijskie Pośladki

Trening wzmacniający, skupiający się na dolnych partiach ciała z największym naciskiem na mięśnie pośladków.

Zumba

Zumba opiera się na elementach aerobiku i tańcach latynoamerykańskich. Proste układy oparte o kroki wykonywane w takich rytmach, jak: salsa, reggeton, merenga czy taniec brzucha. Nie ważne czy jesteś kobietą, czy mężczyzną i ile masz lat, najważniejsza jest chęć do tańca i dobrej zabawy. Brak doświadczenia nie jest powodem do obaw! Wystarczy jedynie odrobina poczucia rytmu i pozytywne nastawienie. Podczas zajęć spalisz zbędne kilogramy przy okazji świetnie się bawiąc.

Spinning

Spinning® jest to forma zajęć na specjalnych rowerach stacjonarnych w grupie, przy muzyce, pod okiem instruktora. W tych zajęciach każdy znajdzie coś dla siebie. Taka forma ruchu przeznaczona jest dla tych, którzy chcą szybko schudnąć, poprawić kondycję, wzmocnić serce lub po prostu się zrelaksować. Spinning® mogą uprawiać osoby w każdym wieku i na każdym poziomie sprawności.

Jest to forma aktywności dla każdego, bez względu na wiek i płeć. Aerobik polega na wykonywaniu regularnych intensywnych ćwiczeń, które angażują wiele grup mięśniowych i dobrze wpływają na układ oddechowy i krążeniowy. Muzyka towarzysząca podczas zajęć zmniejszy odczucie wysiłku i wprowadzi Cię w dobry nastrój. Ponadto ćwiczenie w grupie i obecność instruktora dodatkowo Cię zmotywuje. Aerobik jest świetną formą codziennej aktywności fizycznej. Można go uprawiać kilka razy w tygodniu. Zauważalne efekty regularnych treningów to między innymi: modelowanie sylwetki, poprawa wydolności, a także pozytywny wpływ na psychikę – dodaje energii i pomaga pokonać stres!