ABT – Brzuch, pośladki, uda

Trening ABT to bardzo popularna wśród pań, ale nie tylko forma ćwiczeń. Zajęcia skupiają się na wyszczupleniu, wysmukleniu i ujędrnieniu okolic pośladków, brzucha oraz ud. Samodzielne trenowanie tych miejsc powoduje wiele frustracji, gdyż jak wiadomo są to bardzo trudne obszary w naszym ciele. Wypracowanie mięśni i utrata tkanki tłuszczowej w tych rejonach może być problematyczna, ale jest jak najbardziej możliwa przy zastosowaniu regularnego planu treningowego pod okiem wykwalifikowanych instruktorów w tej specjalności.

Na czym polega trening ABT?
Sam trening zaczyna się od 10- 15-minutowej rozgrzewki. Po niej następuje kompleksowy zestaw ćwiczeń fitness, w których szczególny nacisk kładzie się na dolne partie ciała. Ćwiczenia są bardzo różnorodne, co zajęcia ich zestaw się zmienia, aby zróżnicować rodzaj treningu, przy tym wszystkie partie mięśniowe są angażowane jednakowo.

Trening ABT przeznaczony jest dla każdego, niezależnie od płci i wieku. Nie ma tutaj ograniczeń oraz podziału zajęć dla początkujących i zaawansowanych. Sam układ ćwiczeń zależy od prowadzącego. W trakcie treningu do ćwiczeń można również zaangażować gumy, ciężarki, stepy, hantle czy piłki dla lepszego efektu i urozmaicenia zajęć.