Trening EMS

Dlaczego EMS?

Trening EMS to najskuteczniejsza metoda treningowa na świecie, która pozwala osiągnąć doskonałe efekty w niezwykle krótkim czasie. Jedna sesja treningowa trwa zaledwie 20 minut i prowadzona jest przez wykwalifikowanego trenera. Wystarczy trenować 1 do 2 razy w tygodniu, aby osiągnąć wymarzone efekty .

Masa mięśniowa

EMS to najnowocześniejszy, bezpieczny i najskuteczniejszy sposób na zbudowanie wymarzonej sylwetki. Zacznijmy od rozwoju mięśni. Dla niemal każdej ćwiczącej osoby przyrost masy mięśniowej jest istotną sprawą.

Mięśnie głębokie

Trening EMS, dzięki swojemu działaniu na głębokie partie mięśniowe, pozwala szybko wzmocnić mięśnie grzbietu, co powoduje redukcję wad postawy oraz niwelowanie dysproporcji mięśniowych, a co za tym idzie ulgę w przypadku bólu pleców.

Cellulit

Pierwszym efektem, na który zwracają uwagę osoby trenujące EMS jest poprawa jakości skóry. Jak to się dzieje? Impuls wysyłany przez system EMS nie tylko powoduje uruchomienie pełnego spięcia mięśniowego, ale również pobudza do pracy naszą skórę, dzięki czemu staje się ona bardziej nawodniona, ukrwiona i odżywiona.

Postawa

Osoby pracujące w warunkach korporacyjnych, prowadzące siedzący tryb życia, spędzające 8 godzin dziennie przy komputerze, nie zawsze przy wygodnym i odpowiednio dobranym biurku mają problem z postawą. Trening metodą EMS sprawdza się w tym przypadku doskonale wzmacniając odpowiednie mięśnie i korygując złe nawyki.

Efekt EMS

Efekt EMS – Innowacyjny Program Treningowy
TRENING EMS + TRENING FUNKCJONALNY
2 miesiące:
- 8 Treningów EMS
- 16 Treningów Funkcjonalnych

Pakiet Startowy

– Trening Próbny EMS
– Trening Wprowadzający
– 30 min. wizyta u fizjoterapeuty
– TYLKO za 140zł

Trening EMS Poznań – Remplus Rehafit

EMS (z ang. Electrical Muscle Stimulation) to rodzaj treningu wykonywanego z pomocą specjalnego sprzętu do elektrostymulacji mięśni. Dzięki niemu efekty wykonywanych ćwiczeń są lepsze i szybciej dostrzegalne, a sam trening jest znacznie prostszy i krótszy. Warto więc poznać tę niezwykłą metodę, która cieszy się rosnącą popularnością zarówno wśród sportowców, jak i osób amatorsko uprawiających sport.

Na czym polega trening EMS?

W metodzie treningowej EMS stosuje się specjalny strój składający się z kamizelki, pasa biodrowego i opasek na uda oraz ramiona. Do wszystkich tych elementów przyczepione są elektrody, przez które podczas wykonywanych ćwiczeń przekazywane są impulsy elektryczne wspomagające pracę mózgu. Dzięki temu znajdujące się w mięśniach neurony są intensywniej stymulowane do pracy. Impulsy w poszczególnych częściach stroju są dopasowane do konkretnej grupy mięśniowej i absolutnie nie trzeba się ich bać, gdyż mają one takie same parametry, jak impulsy naturalnie wytwarzane przez nasz mózg i nie powodują bólu.

U osoby decydującej się na skorzystanie z tej metody przed treningiem przeprowadzany jest wywiad dotyczący jej kondycji i celów treningowych. Na podstawie uzyskanych w ten sposób danych trener decyduje, jakie ćwiczenia będą dla takiej osoby najlepsze. Zazwyczaj są to jednak bardzo podstawowe ćwiczenia, które są łatwe do wykonania i nie sprawiają nikomu większych trudności. A cały trening trwa nie więcej niż 20-30 minut.

Najważniejsze zalety treningu EMS

Dla wielu osób ogromną zaletą treningów EMS jest to, iż trwają one stosunkowo krótko. Dodatkowo same ćwiczenia będące elementami planu treningowego są bardzo łatwe i wykonuje się je pod czujnym okiem trenera. Cały czas jesteśmy więc pod opieką profesjonalisty, który upewnia się, że technika wykonywania ćwiczeń jest poprawna, co minimalizuje ryzyko odniesienia jakichkolwiek kontuzji.

W związku z tym, że trening EMS intensyfikuje ilość skurczów mięśni, pozwala spalić znacznie więcej kalorii niż trening tradycyjny. Dlatego jeśli celem osoby ćwiczącej jest utrata wagi, pozytywne efekty jej działań mogą być widoczne nawet trzy razy szybciej. Ale redukcja tkanki tłuszczowej to nie jedyne zalety treningu z elektrostymulacją. W zależności od naszych celów już po kilku tygodniach regularnych treningów można też zauważyć lepszą wydolność fizyczną, większą wytrzymałość mięśni, poprawę wyglądu skóry, czy nawet zmniejszenie się bólu stawów.