Aerobik

Spinning

Spinning® jest to forma zajęć na specjalnych rowerach stacjonarnych w grupie, przy muzyce, pod okiem instruktora. W tych zajęciach każdy znajdzie coś dla siebie. Taka forma ruchu przeznaczona jest dla tych, którzy chcą szybko schudnąć, poprawić kondycję, wzmocnić serce lub po prostu się zrelaksować. Spinning® mogą uprawiać osoby w każdym wieku i na każdym poziomie sprawności.

Joga

Joga pochodzi z Indii, a jej historia sięga przeszło 4 tysięcy lat. Od tego czasu rozwinęło się wiele odmian tej nauki, którą dziś znamy głównie jako system ćwiczeń fizycznych i praktyk oddechowych. Celem jogi jest zyskanie wewnętrznej równowagi i zjednoczenie duszy i ciała. Joga oddziałuje na niemal wszystkie narządy i układy w naszym ciele. Efekty praktykowania jogi są widoczne już po pierwszym miesiącu.

Techniki Zen

Zen to słowo kojarzące się z medytacją, jednak w praktyce to znacznie szerszy termin. Zen to forma buddyzmu, która wywodzi się z Chin. Z biegiem lat doszło do rozprzestrzenienia się jego popularności na inne kraje, w tym Polskę. Zen jest czymś z pogranicza religii i filozofii. Nie ma jednej, uniwersalnej definicji określającej czym jest zen. Przez jednych traktowany jest jako sposób życia, dla innych polega na osiągnięciu pełnej kontroli nad własnym myśleniem.

ABT - Brzuch, pośladki, uda

ABT to rozwinięcie skrótu „abdomen, buttocks, thighs”, oznaczającego dosłownie „brzuch, pośladki, uda”. Jest to forma aerobiku szczególnie polecana osobom chcącym wymodelować dolne partie tułowia i poprawić wygląd swojej figury. Podczas zajęć nauczysz się podstawowych kroków fitnessowych oraz techniki wykonywania podstawowych ćwiczeń wzmacniających. Trening ABT to trening wzmacniająco – kształtujący wykonywany w rytmie muzyki, dzięki czemu nie tylko poprawisz wygląd swojej sylwetki, ale też kondycję fizyczną i zdrowie.

Crossfire

Jest to siłowo - wytrzymałościowy system treningowy, którego głównym celem jest holistyczny rozwój ogólnej sprawności fizycznej. Zajęcia odbywają się na siłowni i prowadzone są przez jednego z naszych trenerów personalnych. Trening Crossfit pomaga schudnąć, wyrzeźbić ciało, zwiększyć wydolność organizmu i wyrobić kondycję. Jest przeznaczony zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Podczas jednego treningu można spalić nawet 1000 kcal.

Pilates

Pilates zawiera w sobie elementy jogi i baletu przez co rozciąga i aktywizuje wszystkie mięśnie, także te głębokie. Dzięki temu skutecznie modeluje sylwetkę, wzmacnia kręgosłup i poprawia równowagę. Pilates jest polecany bez względu na wiek, płeć, kondycję i możliwości ciała. W tej metodzie najważniejsza jest jakość ruchu, nie liczba powtórzeń. Pilates przynosi rewelacyjne efekty w krótkim czasie.

Płaski brzuch

Płaski brzuch buduje się przede wszystkim w kuchni, jednak sama dieta to za mało, aby wydobyć i zarysować mięśnie. Intensywny trening skupiający się na wzmacnianiu, kształtowaniu i rzeźbieniu mięśni brzucha w połączeniu z elementami tabaty - treningu interwałowego, pozwoli Ci spalić tkankę tłuszczową i uwidocznić zarysowane mięśnie w okolicy brzucha.

Power Joga

Jest to dynamiczna odmiana jogi, w której duży nacisk kładzie się na rozwój siły, elastyczności i gibkości ciała. Power joga to wszechstronny i dynamiczny trening sprzyjający nie tylko modelowaniu sylwetki, ale także rozwojowi psychicznemu i duchowemu. Ćwiczenia są szybkie i energiczne, a trwanie w jednej pozycji nie zajmuje więcej niż 5 oddechów. Dzięki temu power joga to idealny wybór dla osób, które oprócz rozciągnięcia, chciałyby poprawić swoją wytrzymałość i spalić zbędne kalorie.

Shape

Shape to rodzaj zajęć skoncentrowany na kształtowaniu sylwetki poprzez aktywizację wszystkich partii mięśniowych. Nie ma tu skomplikowanych choreografii, ćwiczenia są wykonywane w seriach. Jest to kompleksowy trening całego ciała. Wykorzystuje się tu przyrządy typu hantle i sztangi, ale również ćwiczy się z obciążeniem własnego ciała. Oprócz części kształtującej sylwetkę wykonywane są również ćwiczenia rozciągające i rozluźniające angażowane podczas treningu.

Turbo spalanie

Turbo spalanie to specyficzny rodzaj zajęć z użyciem sztangi. Sekwencje ćwiczeń narzucane przez prowadzącego, podczas których każdy z uczestników indywidualnie nakłada odpowiadające mu obciążenie. Wykonywane są ćwiczenia wielostawowe, jak np. przysiadu czy wyrzuty, a to wszystko dzieje się w dynamicznym tempie w rytm energicznej muzyki.

Zumba

Zumba opiera się na elementach aerobiku i tańcach latynoamerykańskich. Proste układy oparte o kroki wykonywane w takich rytmach, jak: salsa, reggeton, merenga czy taniec brzucha. Nie ważne czy jesteś kobietą, czy mężczyzną i ile masz lat, najważniejsza jest chęć do tańca i dobrej zabawy. Brak doświadczenia nie jest powodem do obaw! Wystarczy jedynie odrobina poczucia rytmu i pozytywne nastawienie. Podczas zajęć spalisz zbędne kilogramy przy okazji świetnie się bawiąc.