Aerobik

Instruktorzy

W sali Aerobik-Joga-Medytacja znajdziesz różne formy grupowej aktywności fizycznej prowadzonej przez Naszych rewelacyjnych instruktorów. Nie dosyć że, oddasz się swoim ulubionym ćwiczeniom to jeszcze energia instruktorów dodatkowo Cię zmotywuje. Ćwicz, ciesz się zajęciami i poprawiaj wydolność, wymodeluj sylwetkę, a także zrelaksuj się i odpręż. Ćwiczenia dodadzą Tobie energii i pomogą pokonać stres - co jest niezwykle istotne w dzisiejszych czasach.

Spinning

Spinning® jest to forma zajęć na specjalnych rowerach stacjonarnych w grupie, przy muzyce, pod okiem instruktora. W tych zajęciach każdy znajdzie coś dla siebie. Taka forma ruchu przeznaczona jest dla tych, którzy chcą szybko schudnąć, poprawić kondycję, wzmocnić serce lub po prostu się zrelaksować. Spinning® mogą uprawiać osoby w każdym wieku i na każdym poziomie sprawności.

Joga

Joga pochodzi z Indii, a jej historia sięga przeszło 4 tysięcy lat. Od tego czasu rozwinęło się wiele odmian tej nauki, którą dziś znamy głównie jako system ćwiczeń fizycznych i praktyk oddechowych. Celem jogi jest zyskanie wewnętrznej równowagi i zjednoczenie duszy i ciała. Joga oddziałuje na niemal wszystkie narządy i układy w naszym ciele. Efekty praktykowania jogi są widoczne już po pierwszym miesiącu.

Techniki Zen

Zen to słowo kojarzące się z medytacją, jednak w praktyce to znacznie szerszy termin. Zen to forma buddyzmu, która wywodzi się z Chin. Z biegiem lat doszło do rozprzestrzenienia się jego popularności na inne kraje, w tym Polskę. Zen jest czymś z pogranicza religii i filozofii. Nie ma jednej, uniwersalnej definicji określającej czym jest zen. Przez jednych traktowany jest jako sposób życia, dla innych polega na osiągnięciu pełnej kontroli nad własnym myśleniem.

ABT - Brzuch, pośladki, uda

ABT to rozwinięcie skrótu „abdomen, buttocks, thighs”, oznaczającego dosłownie „brzuch, pośladki, uda”. Jest to forma aerobiku szczególnie polecana osobom chcącym wymodelować dolne partie tułowia i poprawić wygląd swojej figury. Podczas zajęć nauczysz się podstawowych kroków fitnessowych oraz techniki wykonywania podstawowych ćwiczeń wzmacniających. Trening ABT to trening wzmacniająco – kształtujący wykonywany w rytmie muzyki, dzięki czemu nie tylko poprawisz wygląd swojej sylwetki, ale też kondycję fizyczną i zdrowie.

HIIT Trening

Trening HIIT (z ang. High Intensity Interval Training) to trening interwałowy o wysokiej intensywności. Polega na przeplataniu 2 rodzajów ćwiczeń (interwałów): niezwykle intensywnych ćwiczeń wytrzymałościowych (podczas których tętno przyspiesza do 90–100% tętna maksymalnego – HRmax) i spokojniejszych ćwiczeń cardio lub siłowych.

Body Pump

Zajęcia z użyciem sztang i obciążenia.
Ćwiczenia ze sztangą wykonywane przy muzyce, zapewniające poprawę kondycji, a także wzmocnienie siły mięśni, bez ich widocznego zwiększenia i spalenie podskórnej tkanki tłuszczowej.
Bodypump to specyficzne zajęcia dostępne i prowadzone w Polsce zaledwie od kilku lat. Znane od dłuższego czasu na świecie, zrzeszyły grono zainteresowanych, gdyż mają wiele wspólnego z zajęciami siłowymi i angażują o wiele bardziej niż zwykłe zajęcia fitness prowadzone w grupach.

Crossfire

Jest to siłowo - wytrzymałościowy system treningowy, którego głównym celem jest holistyczny rozwój ogólnej sprawności fizycznej. Zajęcia odbywają się na siłowni i prowadzone są przez jednego z naszych trenerów personalnych. Trening Crossfit pomaga schudnąć, wyrzeźbić ciało, zwiększyć wydolność organizmu i wyrobić kondycję. Jest przeznaczony zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Podczas jednego treningu można spalić nawet 1000 kcal.

Pilates

Pilates zawiera w sobie elementy jogi i baletu przez co rozciąga i aktywizuje wszystkie mięśnie, także te głębokie. Dzięki temu skutecznie modeluje sylwetkę, wzmacnia kręgosłup i poprawia równowagę. Pilates jest polecany bez względu na wiek, płeć, kondycję i możliwości ciała. W tej metodzie najważniejsza jest jakość ruchu, nie liczba powtórzeń. Pilates przynosi rewelacyjne efekty w krótkim czasie.

Stretching

Stretching to zestaw ćwiczeń fizycznych polegający na rozciąganiu mięśni w celu ich uelastycznienia, a także poprawieniu ukrwienia układu motorycznego.
Zajęcia zawierają elementy jogi oraz zdrowego kręgosłupa co skutecznie rozluźni spięte partie w naszym ciele ale także wzmocni jego słabsze ogniwa.

Płaski brzuch

Płaski brzuch buduje się przede wszystkim w kuchni, jednak sama dieta to za mało, aby wydobyć i zarysować mięśnie. Intensywny trening skupiający się na wzmacnianiu, kształtowaniu i rzeźbieniu mięśni brzucha w połączeniu z elementami tabaty - treningu interwałowego, pozwoli Ci spalić tkankę tłuszczową i uwidocznić zarysowane mięśnie w okolicy brzucha.

Shape

Shape to rodzaj zajęć skoncentrowany na kształtowaniu sylwetki poprzez aktywizację wszystkich partii mięśniowych. Nie ma tu skomplikowanych choreografii, ćwiczenia są wykonywane w seriach. Jest to kompleksowy trening całego ciała. Wykorzystuje się tu przyrządy typu hantle i sztangi, ale również ćwiczy się z obciążeniem własnego ciała. Oprócz części kształtującej sylwetkę wykonywane są również ćwiczenia rozciągające i rozluźniające angażowane podczas treningu.

Tabata

Tabata, czyli intensywny trening interwałowy to sposób na szybkie pozbycie się zbędnej tkanki tłuszczowej oraz poprawę wydolności organizmu.

Zumba

Zumba opiera się na elementach aerobiku i tańcach latynoamerykańskich. Proste układy oparte o kroki wykonywane w takich rytmach, jak: salsa, reggeton, merenga czy taniec brzucha. Nie ważne czy jesteś kobietą, czy mężczyzną i ile masz lat, najważniejsza jest chęć do tańca i dobrej zabawy. Brak doświadczenia nie jest powodem do obaw! Wystarczy jedynie odrobina poczucia rytmu i pozytywne nastawienie. Podczas zajęć spalisz zbędne kilogramy przy okazji świetnie się bawiąc.