Turbo spalanie

Zajęcia Turbo spalanie są bardzo uniwersalne, właściwie każdy indywidualnie może poprowadzić rozwój swojej sylwetki w wymarzonym kierunku. Jest to możliwe dzięki temu, że podczas każdej sesji treningowej ćwiczący dobiera ciężar odpowiadający jego możliwościom, kondycji i chęciom. Wybierając większe ciężary doprowadzimy do większego wzrostu włókien mięśniowych i co za tym idzie uwidocznienia mięśni. Wybór większego ciężaru pozwoli również na spalenie większej ilości kalorii i mocniejsze zaangażowanie poszczególnych części ciała. Najbardziej optymalnym wyborem są średnie ciężary, które pozwolą wykonywać wszystkie ćwiczenia w dynamicznym tempie.

Korzyści z regularnego uczęszczania na zajęcia Turbo spalanie to: delikatne podkreślenie mięśni, poprawa kondycji, wzrost wytrzymałości, utrata tkanki tłuszczowej, wzrost energii, poprawa samopoczucia i przyspieszenie metabolizmu.

Przykładowe ćwiczenia z wykorzystaniem sztangi to np.: przysiad ze sztangą, martwy ciąg, wyciskanie sztangi w pionie, wyciskanie sztangi leżąc, uginanie ramion ze sztangą, wyciskanie francuskie, unoszenie bioder ze sztangą czy rolowanie sztangi. Ćwiczenia ze sztangą pozwalają zwiększyć wydolność organizmu oraz są świetnym rozwiązaniem dla osób obawiających się samodzielnych treningów na siłowni i wolą ćwiczyć w grupie.