Regulamin-polityka

Regulamin-polityka

REGULAMIN CENTRUM FITNESS I REHABILITACJI REMPLUS REHAFIT

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Podmiotem prowadzącym działalność Centrum Fitness i Rehabilitacji Remplus RehaFit (dalej jako: „Remplus RehaFit” lub „Centrum”) jest Remplus Marcin Remplewicz Sp. komandytowa z siedzibą w Poznaniu przy ul. Katowickiej 77A/106, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 278823, NIP: 7792308443, REGON: 300557259 (dalej „Spółka”).
  2. Niniejszy regulamin określa zasady, według których możliwe jest korzystanie ze świadczeń dostępnych w Remplus RehaFit oraz prawa i obowiązki osób korzystających z tych świadczeń.
  1. KORZYSTANIE ZE ŚWIADCZEŃ REMPLUS REHAFIT
  1. Z zastrzeżeniem postanowień pkt. VII niniejszego regulaminu, do korzystania ze świadczeń oferowanych w Remplus RehaFit uprawniona jest każda osoba, która wykupiła jeden (lub więcej) karnetów opisanych w Cenniku, zamieszczonym na stronie www.remplusrehafit.pl (dalej: „Karnet”), jak również posiadacze kart systemu zewnętrznego, o których mowa w pkt. VI niniejszego regulaminu.
  2. Ze świadczeń Remplus RehaFit korzystać mogą osoby pełnoletnie, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych. Osoba niepełnoletnia, która ukończyła 16 lat, może zostać korzystać z usług Centrum za pisemną zgodą jej opiekuna prawnego.
  3. Dokumentem legitymującym do korzystania ze świadczeń w Remplus RehaFit jest Karnet, względnie jedna z kart systemu zewnętrznego, o których mowa w pkt. VI niniejszego regulaminu.
  4. Karnet wydawany jest jednorazowo. W razie utraty fakt ten winien zostać niezwłocznie zgłoszony w recepcji Centrum. Wydanie duplikatu Karnetu następuje po uiszczeniu opłaty administracyjnej w wysokości 30zł.
  5. Karnet ma charakter imienny i nie może być odstąpiony osobom trzecim.
  6. Wstęp do Remplus RehaFit następuje po okazaniu ważnego Karnetu lub karty systemu zewnętrznego w recepcji Centrum.
  7. Karnet uprawnia do korzystania ze świadczeń w nim wyspecyfikowanych, a ponadto do korzystania z ogólnodostępnych pomieszczeń Centrum i ich oferty ( w tym w szczególności: sala ćwiczeń, aerobik, Spinning®, sauna sucha, łaźnia parowa).
  8. Kierownictwo Centrum zastrzega sobie prawo odmowy sprzedania Karnetu bez podawania przyczyn.
  9. W przypadku umów zawieranych na odległość lub poza lokalem Centrum, posiadaczowi Karnetu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usług zawartej ze Spółką, bez podania przyczyny, w terminie 14 (czternastu) dni od jej zawarcia. Uprawnienie do odstąpienia od umowy może zostać zrealizowane poprzez przesłanie wyraźnego oświadczenia o odstąpieniu na adres Spółki, wskazany w pkt I ppkt 1 powyżej lub drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@remplusrehafit.pl. Oświadczenie o odstąpieniu może zostać złożone przy wykorzystaniu wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu.
  10. Prawo do odstąpienia, o którym mowa w pkt. 9 powyżej, jest wyłączone w przypadku usług, których termin wykonania jest ściśle oznaczony, a usługa została już opłacona.
  11. Centrum nie ponosi odpowiedzialności za zorganizowanie miejsc parkingowych dla swoich Klientów.
  1. CENY I ZAKRES USŁUG CENTRUM:
  1. Remplus RehaFit umożliwia korzystanie z następujących usług:

a.podstawowe: sala ćwiczeń, aerobik, Spinning®, sauna sucha, łaźnia parowa,

b. dodatkowe: trening indywidualny, trening EMS, solarium, zabiegi fizjoterapeutyczne i

fizykoterapeutyczne, wizyta u ortopedy.

  1. Centrum zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu usług dodatkowych.
  2. Cennik usług świadczonych przez Remplus RehaFit dostępny jest na stronie www. remplusrehafit.pl.
  3. Opłata za korzystanie z usług Centrum uiszczana jest z góry, przed wydaniem Karnetu. Karnety ze zniżką studencką przeznaczone są dla osób do 26 roku życia posiadających ważną legitymację studencką.
  4. Karnety ze zniżką Senior przeznaczone są dla osób powyżej 55 roku życia i podlegają takiej samej zniżce jak karty studenckie.
  1. PRAWA I OBOWIĄZKI POSIADACZY KARNETÓW
  1. Godziny otwarcia Centrum podawane są do wiadomości na stronie www.remplusrehafit.pl. Remplus RehaFit zastrzega sobie prawo do zmiany godzin otwarcia Centrum (ich skrócenia lub wydłużenia) w razie zaistnienia uzasadnionych potrzeb.
  2. Centrum jest nieczynne w dniach: Święta Wielkanocne, 01.XI, 25-26.XII oraz 01.I.
  3. Remplus RehaFIt może być zamknięty na czas konieczny do przeprowadzenia niezbędnych remontów. W sytuacji, gdy zamknięcie Centrum jest zaplanowane, kierownictwo powiadomi o tym fakcie swoich Klientów poprzez zamieszczenie stosownych informacji na stronie www.remplusrehafit.pl. Okres ważności Karnetu nie ustaje i ulega przedłużeniu o czas niemożności korzystania przez jego posiadacza z usług Centrum z przyczyn zależnych od Centrum.
  4. W przypadku konieczności zamknięcia Centrum z przyczyn niezależnych od Remplus RehaFit, w szczególności wynikających z wprowadzenia na terenie RP stanu epidemii, odpowiednie zastosowanie znajdą postanowienia pkt. 3 zd. 3 powyżej.
  5. Sauny wyłączane są na 30 minut przed zamknięciem Centrum.
  6. Korzystający z usług Remplus RehaFit (zwani dalej również: „Klientami”) są zobowiązani do:
    • niezakłócania spokoju i porządku w Centrum oraz nieutrudniania innym osobom możliwości korzystania z usług Centrum;
    • powstrzymania się od działań mogących spowodować zniszczenie lub uszkodzenie mienia Centrum, a także zanieczyszczenie terenu Centrum;
    • pozostawienia po sobie porządku oraz korzystania z ręcznika w celu położenia go na tapicerce urządzenia do ćwiczeń;
    • odłożenia sprzętu w przeznaczonym do tego miejscu po zakończeniu ćwiczenia;
    • punktualnego przychodzenia na zajęcia i treningi odbywające się z trenerami; ewentualne spóźnienia nie będą skutkowały wydłużeniem zaplanowanych zajęć;
    • korzystania z pomieszczeń i urządzeń Centrum zgodnie z ich przeznaczeniem, w sposób wskazany przez obsługę Centrum lub wynikający z treści stosownych instrukcji udostępnionych w pomieszczeniach Remplu RehaFit, jak również stosować się w tym zakresie do wskazówek trenerów;
    • opuszczenia sali ćwiczeń na co najmniej 30 minut przed zamknięciem Centrum oraz do opuszczenia obiektu Centrum najpóźniej z nadejściem godziny jego zamknięcia.
  7. W przypadku zauważenia jakichkolwiek usterek czy uszkodzeń urządzenia lub wątpliwości związanych z bezpiecznym korzystaniem z niego, w tym związanych z zalecanym obciążeniem, Klient ma obowiązek, przed przystąpieniem do ćwiczeń na danym urządzeniu, zgłosić ten fakt obsłudze Centrum. W przypadku ćwiczeń wymagających dużego wysiłku fizycznego Klient ma obowiązek poprosić o asekurację pracownika obsługi Centrum.
  8. Po przyjściu do Centrum, korzystający z jego usług zobowiązani są do zmiany ubioru i obuwia w szatni. Odzież oraz rzeczy osobiste na czas korzystania z usług Centrum należy pozostawić w zamykanej na klucz indywidualnej szafce. Kluczyk do szafki należy pobrać w recepcji Centrum i upewnić się, że nie jest on uszkodzony .
  9. Fakt utraty, zniszczenia lub uszkodzenia kluczyka do szafki powinien być niezwłocznie zgłoszony w recepcji Centrum. Opłata za zniszczenie lub zagubienie kluczyka do szafki wynosi 25 zł.
  10. W pomieszczeniach przeznaczonych do wykonywania ćwiczeń obowiązuje obuwie i ubiór

sportowy.

  1. Centrum nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Klientów pozostawione poza szafką lub w niezamkniętej na klucz szafce. Klient zobowiązany jest również do należytej pieczy nad kluczykiem do swojej szafki w trakcie korzystania z usług Centrum, tak by uniemożliwić dostęp do tego kluczyka, a w ślad za tym do zawartości szafki osobom trzecim
  2. Rzeczy wartościowe Klienci wnoszą na teren Centrum na własną odpowiedzialność. Remplus RehaFit nie prowadzi depozytu dla przedmiotów wartościowych należących do Klientów.
  3. Klient przystępujący do ćwiczeń po raz pierwszy jest zobowiązany do skorzystania z treningu orientacyjnego w celu zapoznania z prawidłowym i bezpiecznym korzystaniem z urządzeń, po wcześniejszym ustaleniu terminu. Klient uprawniony jest do uzyskania opracowanej przez instruktora karty ćwiczeń, określającej właściwy program ćwiczeń. Karta ćwiczeń jest przechowywana w Centrum. Klient zobowiązany jest każdorazowo po ćwiczeniach do zdawania karty w recepcji Centrum.
  4. Podczas wykonywania ćwiczeń, ćwiczący zobowiązani są do przestrzegania postanowień zawartej ze Spółką umowy o świadczenie usług, niniejszego regulaminu oraz instrukcji i wskazówek trenerów i pracowników Centrum, a także podporządkowania się zarządzeniom Remplus RehaFit.
  5. Remplus RehaFit zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć aerobiku jeśli liczba zainteresowanych na dane zajęcia nie przekroczy pięciu osób.
  6. W odniesieniu do najbardziej popularnych zajęć, Centrum zastrzega sobie prawo dokonywania wcześniejszych zapisów na takie zajęcia i wskazania terminu dokonywania takich zapisów.
  7. Ćwiczenia aerobiku i Spinningu® prowadzone są w grupach. Remplus RehaFit ma prawo zniesienia zaplanowanych zajęć lub zmiany terminu, jak również formy zajęć, po wcześniejszym powiadomieniu Klientów.
  8. Przed skorzystaniem z sauny Klienci cierpiący w szczególności na schorzenia cukrzycowe, choroby serca, niskie lub wysokie ciśnienie, a także kobiety w ciąży, powinni skonsultować się z lekarzem.
  9. W pomieszczeniach Centrum obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, spożywania i wnoszenia alkoholu, środków odurzających i narkotyków, przychodzenia w stanie nietrzeźwym, w stanie odurzenia lub pod wpływem narkotyków.
  10. Korzystający z usług Centrum zobowiązani są do dostosowania intensywności i rodzaju ćwiczeń do swojego stanu zdrowia, aktualnej kondycji fizycznej i samopoczucia. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek niepokojących objawów zdrowotnych w trakcie wykonywania ćwiczeń ćwiczący zobowiązany jest do niezwłocznego zaprzestania wykonywania ćwiczeń i zgłoszenia tego faktu obsłudze Centrum.
  11. Klienci, przed przystąpieniem do korzystania z usług Remplus RehaFit, składają oświadczenie o tym, że są dobrego stanu zdrowia, nie cierpią na żadną chorobę lub kalectwo, uniemożliwiające lub utrudniające im wykonywanie ćwiczeń lub korzystanie z urządzeń znajdujących się w Centrum i ponoszą całkowitą odpowiedzialność za zgodność tego oświadczenia z prawdą.
  12. Osoby naruszające zasady porządku w Centrum będą proszone o opuszczenie obiektu.
  13. Klienci nie są upoważnieni do samodzielnego obsługiwania sprzętu RTV znajdującego się na terenie Centrum. W razie zaistnienia takiej potrzeby, Klient powinien zwrócić się do pracowników Centrum w celu obsługi w/w sprzętu.
  14. Skorzystanie z dodatkowej usługi treningu indywidualnego wymaga wcześniejszego ustalenia terminu treningu. W przypadku, gdy Klient nie odwoła umówionego treningu z co najmniej 1- dniowym wyprzedzeniem lub nie skorzysta z treningu z przyczyn, za które Centrum nie ponosi odpowiedzialności, uważa się, że trening został przeprowadzony.
  15. Klient może złożyć reklamację dotyczącą niewykonania lub niewłaściwego wykonania usługi przez Remplus RehaFit. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres poczty elektronicznej Centrum biuro@remplusrehafit.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien wskazać swój adres e-mail, numer Karnetu oraz opis zaistniałego problemu. Remplus RehaFit rozpatrzy reklamację nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni i udzieli odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
  16. W przypadku rażącego naruszania postanowień niniejszego regulaminu, w szczególności naruszania zasad współżycia społecznego i porządku na terenie Centrum, wnoszenia, spożywania lub pozostawania pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających oraz niestosowania się do zaleceń obsługi Centrum i zasad bezpiecznego korzystania z urządzeń Spółka ma prawo wypowiedzieć umowę o świadczenie usług, zawartą z Klientem ze skutkiem natychmiastowym i w ten sposób pozbawić Klienta dalszej możliwości korzystania z usług Centrum.
  17. Ważne informacje dotyczące funkcjonowania Centrum oraz rozkładu zajęć są wywieszane na tablicy ogłoszeń w pomieszczeniach Centrum, a także podawane na stronie www.remplusrehafit.pl.
  1. ZASADY PŁATNOŚCI ZA KORZYSTANIE ZE ŚWIADCZEŃ CENTRUM
  1. Opłaty za nabywane w Centrum Karnety mogą być uiszczane w następujących formach płatności:
  1. gotówką w recepcji Centrum;
  2. kartą płatniczą również w recepcji Centrum;
  3. za pomocą systemu płatności internetowych „Przelewy 24”;
  4. za pomocą karty płatniczej z aktywną funkcją płatności internetowych uprawniającą Spółkę do obciążenia rachunku bankowego Klienta pełną należną kwotą z tytułu zakupu Karnetu, w przypadku gdy strony uzgodniły, że płatność za Karnet realizowana będzie ratalnie. W takim przypadku w każdym kolejnym okresie rozliczeniowym Spółka obciąży rachunek bankowy Klienta kwotą danej raty, bez konieczności zawiadomienia Go o tym fakcie;
  5. w formie stałego zlecenia zapłaty. W chwili zawarcia pomiędzy Spółką a Klientem umowy o świadczenie usług przez Centrum i uzgodnienia, że płatność za nabywany Karnet będzie regulowana w ratach, Klient zobowiązany jest do uiszczenia pierwszej miesięcznej raty. Kolejne raty Klient zobowiązuje się uiszczać poprzez obciążenie swojego rachunku bankowego przez okres odpowiadający długości wykupionego Karnetu, na rzecz REMPLUS Marcin Remplewicz Sp. k., ul. Katowicka 77a/106, 61-131 Poznań, rachunek bankowy prowadzony w Alior Banku nr 92 2490 0005 0000 4600 6858 1941
  6. Metody płatności wskazane w pkt. 1 lit. a) do c) powyżej są dostępne jedynie w przypadku Karnetów z opcją płatności jednorazowej. Klient, który zawarł umowę z opcją płatności w cyklach miesięcznych, może skorzystać z metody płatności, o której mowa w pkt. 1 lit. d) lub

e) powyżej.

  1. Klient, który korzysta z metody płatności opisanej w pkt. 1 lit. d), zobowiązany jest dopełnić wszelkich formalności związanych z dokonaniem polecenia obciążenia karty płatniczej lub zlecania zapłaty dla pokrycia comiesięcznych płatności, w wysokości określonej w Umowie. Nadto Klient zobowiązuje się w każdym miesiącu zabezpieczyć na karcie płatniczej, lub koncie bankowym środki wystarczające na uiszczenie miesięcznej opłaty za Karnet. W przypadku braku wystarczającej ilości środków na rachunku bankowym, Spółka podejmować będzie kolejne próby obciążenia karty płatniczej lub konta, a w razie bezskuteczności tych działań uprawniona jest do zawieszenia Karnetu, co

skutkować będzie niemożnością korzystania przez Klienta z usług Remplus RehaFit do czasu skutecznego uregulowania zaległości.

  1. Klient, który korzysta z metod płatności opisanych w pkt. 1 lit. d) lub e), zobowiązany jest poinformować Spółkę oraz zmienić źródło realizacji płatności w następujących przypadkach:
  1. wycofania w banku zgody na obciążenie karty płatniczej;
  2. nieposiadania na rachunku bankowym Klienta środków wystarczających na pokrycie pełnej,

miesięcznej opłaty;

  1. zamknięcia obciążanego rachunku Klienta;
  2. złożenia w banku dyspozycji odwołania niezrealizowanego polecenia zapłaty;
  3. dokonania w banku prowadzącym obciążany rachunek zmiany danych niezbędnych do realizacji przez Spółkę polecenia obciążenia karty płatniczej lub konta;
  4. KORZYSTANIE ZE ŚWIADCZEŃ CENTRUM PRZEZ POSIADCZY KART SYSTEMU ZEWNĘTRZNEGO
  1. Niniejszy Regulamin stosuje się odpowiednio do posiadaczy aktywnej karty systemu zewnętrznego (Multisport, OK System, FitProfit,). W przypadku, gdy nie zaznaczono w Regulaminie inaczej, posiadacza aktywnej karty systemu zewnętrznego obowiązują te same zasady, które wiążą pozostałych Klientów.
  2. Posiadacz aktywnej karty systemu zewnętrznego uzyskuje dostęp do Centrum po okazaniu w recepcji dokumentu potwierdzającego korzystanie z usług danego systemu zewnętrznego oraz okazaniu pracownikowi Centrum dokumentu potwierdzającego tożsamość posiadacza aktywnej karty systemu zewnętrznego, a także spełnieniu wymagań nakładanych na posiadaczy aktywnej karty systemu zewnętrznego przez operatora tego systemu.
  3. Posiadacz aktywnej karty systemu zewnętrznego, chcąc skorzystać z zajęć grupowych

z instruktorem, dokonuje rezerwacji za pośrednictwem indywidualnego konta internetowego. W celu jego założenia posiadacz aktywnej karty systemu zewnętrznego dokonuje rejestracji po wypełnieniu formularza rejestracyjnego dostępnego w recepcji Centrum.

  1. Spółce przysługuje prawo do rejestracji posiadacza karty systemu zewnętrznego w systemie Spółki. W przypadku braku zgody posiadacza karty systemu zewnętrznego na rejestrację w systemie Spółki, przedstawiciel Centrum może odmówić posiadaczowi karty systemu zewnętrznego zgody na wejście do obiektu Centrum. Posiadacz karty systemu zewnętrznego ma obowiązek zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych, dostępną w recepcji Centrum oraz na stronie www.remplusrehafit.pl. Podanie przez posiadacza karty systemu zewnętrznego swoich danych osobowych Spółce i wyrażenie zgody na ich przetwarzanie przez Spółkę jest dobrowolne, jednak jest stanowi to warunek skorzystania przez posiadacza takiej karty z usług oferowanych w Remplus RehaFit.
  1. SZCZEGÓLNE ZASADY DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z USŁUG FIZJOTERAPEUTYCZNYCH DOSTĘPNYCH W CENTRUM.
  1. W Centrum wykonywane są usługi fizjoterapeutyczne, zajęcia z zakresu profilaktyki zdrowia, w tym miedzy innymi:
    1. masaż, terapia manualna,
    2. zajęcia/zabiegi z wykorzystaniem maszyn fizjoterapeutycznych (w tym fala uderzeniowa, krioterapia, laseroterapia, elektroterapia, ultradźwięki);
    3. trening EMS (elektrostymulacja mięśniowa).
  2. Klient zgłaszający się do Centrum z zamiarem skorzystania z usług fizjoterapeutycznych (dalej zwany również „Pacjentem”) zobowiązany jest do poddania się wizycie diagnostycznej kwalifikującej do terapii, wypełnienia karty Pacjenta oraz okazania posiadanej dokumentacji medycznej. Jeśli w trakcie terapii u Pacjenta wystąpiły istotne zmiany w stanie zdrowia, Pacjent był hospitalizowany, miał wykonywane istotne dodatkowe badania diagnostyczne lub przeprowadzone konsultacje lekarskie, jest zobowiązany do dostarczenia wyników tych badań bądź konsultacji lub innej dokumentacji medycznej.
  3. Pacjent ma obowiązek poinformowania rehabilitanta o ewentualnych urazach bądź stanach bólowych, powstałych wskutek przeprowadzonej terapii.
  4. Osoby niepełnosprawne zobowiązane są do przebywania na terenie Centrum pod opieką opiekuna.
  5. W trakcie korzystania z zajęć rehabilitacyjnych obowiązuje strój sportowy lub inny wygodny umożliwiający prowadzenie terapii lub ćwiczeń.
  6. Zajęcia /zabiegi odbywają się punktualnie o wyznaczonej godzinie; spóźnienie skutkuje skróceniem wizyty o czas spóźnienia. Pacjent powinien przybyć około 10 min przed rozpoczęciem zajęć/zabiegu.
  7. Terminy wizyt/zajęć ustalane są z recepcją Centrum.
  8. W przypadku choroby rehabilitanta, Centrum zastrzega sobie prawo do wyznaczenia zastępstwa na czas nieobecności rehabilitanta lub przełożenia wizyty na inny termin.
  9. Z zastrzeżeniem postanowień pkt,. 12 poniżej, Pacjent jest zobowiązany do zapłaty za wszystkie

umówione zajęcia/zabiegi rehabilitacyjne każdorazowo bezpośrednio po ich odbyciu w recepcji Centrum. W recepcji znajduje się też Cennik zajęć/zabiegów, który dostępny jest ponadto na stronie internetowej www.remplusrehafit.pl

  1. Odwołanie zajęć/zabiegu przez Pacjenta winno nastąpić najpóźniej do godziny 15:00 dnia poprzedzającego termin zajęć/zabiegu; odwołanie należy zgłaszać telefonicznie w rejestracji Centrum lub mailowo na adres biuro@remplusrehafit.pl w godzinach pracy Centrum. W przypadku odwołania zajęć po tym terminie, Spółka może obciążyć pacjenta za nieodbytą wizytę.
  2. Pacjenci mogą nabywać zabiegi/zajęcia również w pakietach, uzgadnianych każdorazowo

z fizjoterapeutą. Po uzgodnieniu pakietu, podlega on opłacie z góry w recepcji Centrum, zgodnie Cennikiem, o którym mowa powyżej w pkt. 9. Niewykorzystanie danego zajęcia/zabiegu, opłaconego w ramach pakietu z przyczyn leżących po stronie Pacjenta, nie rodzi po stronie Spółki obowiązku zwrotu opłaty za nieodbyte z tego powodu zajęcia/zabiegi. W przypadku zdarzeń losowych/zdrowotnych możliwe będzie natomiast przełożenie nieodbytego zajęcia/zabiegu na termin późniejszy, jednak zabieg taki lub zajęcia winny się odbyć najpóźniej w ciągu 30 dni od pierwotnego terminu danego zajęcia/zabiegu.

  1. W przypadku umów zawieranych na odległość lub poza lokalem Centrum, Klientowi, który nabył pakiet zabieg/zajęć, opisany w pkt. 12 powyżej, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usług zawartej ze Spółką, bez podania przyczyny, w terminie 14 (czternastu) dni od jej zawarcia. Uprawnienie do odstąpienia od umowy może zostać zrealizowane poprzez przesłanie wyraźnego oświadczenia o odstąpieniu na adres Spółki, wskazany w pkt I ppkt 1 powyżej lub drogą elektroniczną na adres email: biuro@remplusrehafit.pl. Oświadczenie o odstąpieniu może zostać złożone przy wykorzystaniu wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu.
  2. Do obowiązków Pacjenta należy w szczególności:
    1. zapoznanie się z niniejszym regulaminem oraz przestrzeganie jego postanowień,
    2. przestrzegania ładu i porządku na terenie Centrum oraz szanowanie mienia należącego do Remplus RehaFit,
    3. terminowe uiszczanie opłat za zajęcia/zabiegi,
    4. nieużywanie telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych w trakcie zajęć/zabiegów.
  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
  1. Niniejszy regulamin, a także jego zmiany podaje się do wiadomości poprzez wywieszenie ich treści w recepcji Centrum oraz na stronie internetowej www.remplus.pl.
  2. Wszelkie uwagi i zastrzeżenia do treści niniejszego regulaminu mogą być zgłaszane Spółce na adres wskazany w pkt. I.1 powyżej lub mailem na adres biuro@remplusrehafit.pl.