Aerobik

ABS – 20 min nieustannych ćwiczeń angażujących mięśnie brzucha

ABT – Ćwiczenia skupiające się na pracy mięśni brzucha, pośladków i ud. Pomagają rzeźbić i modelować ciało.

ALL IN ONE – Zajęcia idealne dla kobiet, kształtujące całą sylwetkę: ramiona, talię, pośladki, zakończone relaksem

BLACKROLL – Rozciąganie połączone z rollowaniem (zajęcia z rolką piankową, poprawiają wygląd skóry, regenerują mięśnie).

BODY SHAPE – Zestaw ćwiczeń angażujących mięśnie brzucha plus ćwiczenia rozciągające i relaksujące ciało.

BOTT UP – Zajęcia podnoszące i pompujące mięsień pośladkowy. 30 min. ćwiczeń rzeźbiących tylko pośladki.

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI – Trening dla każdego bez względu na stopień wytrenowania. Na zajęciach skupimy się na ćwiczeniach na pośladki, ale również uda i brzuch. Wykorzystywać będziemy dodatkowe obciążenia oraz ciężar własnego ciała.

ZAJĘCIA DLA KOBIET W CIĄŻY – Zajęcia skierowane dla kobiet, które chcą przygotować swoje ciało do porodu, zwracając uwagę na wzmocnienie grup mięśniowych szczególnie istotnych w okresie ciąży i po porodzie.

CROSSFIRE – Poprawa sylwetki, kondycji i siły-uniwersalna formuła dla osób w każdym wieku.

FIT BELLY – Ćwiczenia wyszczuplające talie, rzeźbiące skośne mięśnie brzucha.

GYMFREAKS – Inna forma aktywności, związana z budowaniem wytrzymałości, siły oraz sprawności ogólnej. Zajęcia o bardzo dużej intensywności

JOGA – System pracy z ciałem i oddechem rozwijający wewnętrzną siłę i harmonię. Ćwiczenia rozciągające.

KRAV MAGA – System samoobrony, walki wręcz. Nauka najskuteczniejszych form walki.

NIEMOWLAKI – Zajęcia przeznaczone dla Mam i Maluszków . Niemowlaki od około 3 miesiąca życia (gdy samodzielnie utrzymują główkę) również biorą udział w zajęciach, co pozytywnie wpływa również na ich kontakt z Mamą i rozwój psychomotoryczny.

PILATES – Połączenie jogi, baletu i ćwiczeń siłowych. Rozwój całego ciała, poprawa samopoczucia i korekcja sylwetki.

POWER+ – Zajęcia wzmacniające i kształtujące mięśnie ze sztangami. Doskonały trening sylwetki, zarówno dla pań i panów

RODZIC + DZIECKO – Zajęcia mają za zadanie zintegrować rodzica z dzieckiem, pokazać jak w formie zabawowej, treningu czy rywalizacji wspomóc dziecko by nabrało dobrych nawyków i patrzyło przychylnie na aktywność fizyczna.

RUNCROSS – Na zajęciach nauczymy się prawidłowych technik pokonywania przeszkód, poprawimy swoją kondycję i wytrzymałość, oraz zadbamy o to, żeby rozwijać swoje ciało zdrowo i bezkontuzyjnie. W treningu wykorzystamy ciężar własnego ciała i ukształtowanie terenu.

STRETCHING – System pracy z ciałem i oddechem rozwijający wewnętrzną siłę i harmonię.

TBC – Ćwiczenia z użyciem hantli, gum, stepów, mat. Wzmacniające i kształtujące sylwetkę.

TRENING OBWODOWY – Krótko, ale intensywnie – ćwiczenia wykonywane jedno po drugim, praktycznie bez przerw, ułożone w formie obwodu.

TURBO SPALANIE – Intensywny trening wytrzymałościowo – siłowy. Poprawa kondycji, zwiększenie siły i wydolności. Dla Pań i Panów.

UPPER – Ćwiczenia rzeźbiące górne partie ciała, mięśnie brzucha.

XCO – Trening interwałowy z przyrządem z dynamiczną masą. Cel : rzeźba, kondycja, FAT burning, fun.

ZDROWY KRĘGOSŁUP – Wzmocnienie mięśni pleców, korekta krzywizn kręgosłupa, utrwalanie zdrowych nawyków ruchowych.

ZUMBA – Mix Latynoskich tańców z fitnessem, trening sylwetki przez taniec.600 kcal spalonych podczas zajęć.

ZUMBA DZIECI – Zajęcia stworzone dla rodziców i dzieci, w każdym wieku (dzieci – 3-8 lat). Na sali panuje zawsze przyjazna atmosfera. Prowadzimy je z pasją i dużym zaangażowaniem. Proste choreografie połączone z elementami zabawy pozwalają rozruszać całe ciało.

Spinning

ENDURANCE – Zajęcia o niskiej i średniej intensywności 65%, 75% HRmax. Zawiera trzy podstawowe techniki jazdy. Używany jako zajęcia dla początkujących i jako dobry trening mentalny. Dużo wizualizacji i motywacji. Charakteryzuje się bardzo wysokim współczynnikiem spalania tkanki tłuszczowej.

ENDURANCE 75 MIN – Rozszerzona i wydłużona forma klasycznych zajęć endurance. Podczas profilu realizowane są zadania techniczne i wytrzymałościowe, które wraz z czasem trwania profilu, z tygodnia na tydzień, podnoszą swój poziom trudności. Zajęcia dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych.

ENDURANCE/INTERVAL – Trening 2 w 1, czyli połączenie treningu endurance + interval. Urozmaicona forma zajęć łączy ze sobą cechy umiarkowanego treningu wytrzymałościowego z elementami pracy w wyższej intensywności. Zalecane dla osób na każdym poziomie zaawansowania.