PODZIAŁ ZAJĘĆ:

Wzmacniające: TBC, ABT, Pilates, Brazylijskie pośladki, Crossfire, XCO, Body Shape, Zdrowy kręgosłup, Turbo spalanie, Fit ball, Mocny brzuch, Endurance, Silne Ramiona

Odchudzające: TBC, ABT, Latino Dance, Zumba, Body Shape, Turbo spalanie, Fit ball, Mocny brzuch, Endurance, Tabata

Relakacyjne: Power Joga, Stretching, Pilates, Stretching/Joga, Joga, Zdrowy kręgosłup, Stretching/Blackroll

Choreograficzne: Latino Dance, Zumba, Zumba dla mam z dziećmi

Sztuki walki: Krav Maga

1) TBC

Dla kogo?

To zajęcia dla wszystkich, zwłaszcza tych, którzy unikają sal fitness, bojąc się, że nie poradzą sobie kondycyjnie. Debiutant może zacząć trening bez ciężarków, a kiedy wzmocni formę, sięgnąć po hantle albo zwiększyć ich wagę.

Jakie dają korzyści?

Wzmocnienie mięśni i ogólnej kondycji oraz utratę tkanki tłuszczowej i poprawę wydolności tlenowej. Staniesz się silniejszy i sprawniejszy, a już po kilkunastu treningach, żeby porządnie się zmęczyć, będziesz musiał zastosować większe obciążenie.

Na czym polegają?

Skrót TBC oznacza „total body conditioning”, czyli modelowanie całego ciała. Zajęcia te cieszą się wielkim powodzeniem zarówno wśród początkujących, jak i zapalonych sportowców. Trening TBC zaczyna rozgrzewką, która trwa 10 minut, składa się z prostych kroków, które będzie w stanie powtórzyć każdy. Po niej następuje część wzmacniająca, czyli ćwiczenia na ręce, nogi, pośladki i brzuch.

2). ABT

Dla kogo?

ABT to zajęcia dla osób o każdym poziomie zaawansowania, bez ograniczeń wiekowych z możliwością uczestnictwa osób otyłych. Trening ten nie obciąża bowiem kręgosłupa ani stawów.

Jakie dają korzyści?

Dzięki tym zajęciom spalisz tkankę tłuszczową w problematycznych strefach, a także wzmocnisz mięśnie i wymodelujesz sylwetkę bez ryzyka nadmiernego rozrostu masy mięśniowej.

Na czym polegają?

Skrót ABT pochodzi od trzech angielskich słów: Abdominal, Buttocks, Thighs, oznaczających brzuch, pośladki i uda. Trening ABT prowadzony jest w umiarkowanym tempie i ze średnią intensywnością. Zajęcia polegają na wielokrotnym powtarzaniu danych ćwiczeń fitness. Rozpoczynają się one 10-minutową rozgrzewką, podczas której wykonywane są proste kroki. Następnie przechodzi się do części głównej (30-40 minut) i do ćwiczeń siłowych w pozycji niskiej (leżenie) i półniskiej (siad). Ćwiczenia na brzuch, pośladki i uda kończą się 5-minutowym stretchingiem (rozciąganiem mięśni). ABT to zajęcia ujędrniające i wzmacniające dolne partie mięśniowe: brzucha, pleców, pośladków
i ud.

3). Pilates

Dla kogo?

To jeden z najbardziej otwartych i przyjaznych treningów. Polecany jest bez względu na wiek, kondycję i możliwości ciała. W zajęciach mogą uczestniczyć osoby z wadami i zwyrodnieniami kręgosłupa oraz prowadzące siedzący tryb życia. Szczególnie polecany osobom początkującym i wracającym do ćwiczeń po przerwie lub kontuzji.

Jakie dają korzyści?

Pilates pozwala wzmocnić mięśnie pleców i tym samym odciążyć kręgosłup. Dzięki czemu pozbędziesz się dolegliwości bólowych. Pilates pozwala zadbać nie tylko
o swoje ciało, ale także umysł. Z zajęć wyjdziesz odprężony i zrelaksowany.

Na czym polegają?

Pilates łączy ćwiczenia fizyczne z koncentracją umysłu i kontrolą oddechu. Ten program nie wymaga dużego wysiłku fizycznego, a pozwala uzyskać zdumiewające efekty: wspaniałą sylwetkę i równowagę psychiczną. W czasie zajęć nie koncentrujecie się na intensywności, dużej liczbie powtórzeń ani wysiłku. Tutaj najważniejsze jest skupienie i koncentracja.

4). Brazylijskie pośladki

Dla kogo?

Zajęcia dla wszystkich bez względu na stopień wytrenowania.

Jakie dają korzyści?

Dzięki tym zajęciom Twoje pośladki będą krągłe, kształtne i jędrne, bez widocznego celulitu.

Na czym polegają?

Zajęcia skupiają się na wzmocnieniu i modelowaniu pośladków. Szczególną uwagę poświęca się mięśniom pośladkowym wielkim, średnim i małym, nie zabraknie jednak ćwiczeń na uda i brzuch.

5). Crossfire

Dla kogo?

Zajęcia zarówno dla wytrenowanych sportowców, jak i osób początkujących, ponieważ obciążenia dobierane są indywidualnie do kondycji fizycznej trenującego.

Jakie dają korzyści?

Daje niesamowite efekty pod kątem budowy masy mięśniowej, zwiększenia siły fizycznej i poprawy wydolności organizmu.

Na czym polega?

Jest to rodzaj treningu kondycyjnego, który jest bardzo wyczerpujący. W treningu crossfire znajdziemy przede wszystkim ćwiczenia, które nie wykorzystują nadmiernej ilości sprzętu. W tym treningu nie ma miejsca na maszyny spotykane na siłowni. Zostają one zastąpione sztangą, kettlami i dodatkowymi akcesoriami np. piłka lekarska, skakanka czy ergometr wioślarski. Zajęcia odbywają się na siłowni
i prowadzi je zawsze jeden z Naszych trenerów

6). Body Shape

Dla kogo?

Zajęcia dla wszystkich, bez względu na stopień wytrenowania.

Jakie dają korzyści?

Zajęcia modelujące sylwetkę. Dzięki nim możesz wyrzeźbić mięśnie całego ciała tj. ramiona, klatkę piersiową, grzbiet, uda, pośladki i brzuch.

Na czym polegają?

Ćwiczenia wykonywane są w seriach. Podczas zajęć Body Shape wykorzystuje się ciężar własnego ciała, a także stosowane są dodatkowe rekwizyty w postaci hantli, gum bądź stepów.

7). Zdrowy kręgosłup

Dla kogo?

Zajęcia dla wszystkich, bez względu na wiek i stopień wytrenowania. Szczególnie polecane osobom prowadzącym siedzący tryb życia, cierpiącym na bóle kręgosłupa i wracających po przerwie lub kontuzji.

Jakie dają korzyści?

Zajęcia mają charakter profilaktyczny i terapeutyczny. Zapobiegają bólom kręgosłupa oraz wzmacniają mięśnie posturalne. Stanowią doskonałą profilaktyką przed kontuzjami. Dzięki nim pozbędziesz się bólu kręgosłupa.

Na czym polegają?

Zajęcia polegają na wykonywaniu ćwiczeń wzmacniających mięśnie głębokie, które odpowiedzialne są za stabilizację kręgosłupa. Podczas zajęć szczególną uwagę zwraca się na poprawność wykonywania ćwiczeń oraz pracę oddechem.

8). Turbo spalanie

Dla kogo?

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, ze względu na indywidualny dobór obciążeń i intensywności wykonywanych ćwiczeń

Jakie dają korzyści?

Zajęcia pomagają spalić tkankę tłuszczową, poprawić kondycję oraz wzmocnić mięśnie i ujędrnić całe ciało

Na czym polegają?

Zajęcia składają się z rozgrzewki, części głównej podczas której wykonuje się ćwiczenia z wykorzystaniem ciężaru swojego ciała a także różnych przyrządów takich jak: sztangi, hantle czy stepy.

9). Fit Ball

Dla kogo?

Dla wszystkich, bez względu na stopień wytrenowania.

Jakie dają korzyści?

Ćwiczenia z piłką pozwalają na uzyskanie doskonałych rezultatów w kształtowaniu ciała. Niestabilna powierzchnia piłki wymusza świadomą pracę, technikę oraz szukanie balansu ciała. Dzięki tym zajęciom wzmocnisz mięśnie głębokie, które mają wpływ na utrzymanie prawidłowej postawy ciała.

Na czym polegają?

Zajęcia z wykorzystaniem piłek różnej wielkości. Ćwiczenia poprzedzone rozgrzewką, następnie wykonuje się ćwiczenia wzmacniające wszystkie grupy mięśniowe, a więc trening jest kompleksowy. Zajęcia zakończone krótkim stretchingiem.

10). Mocny brzuch

Dla kogo?

Dla wszystkich, bez względu stopień wytrenowania.

Jakie dają korzyści?

Wyrzeźbienie mięśni brzucha oraz wzmocnienie mięśni głębokich, stabilizujących kręgosłup.

Na czym polegają?

30 – minutowy zestaw wzmacniający mięśnie brzucha. Podczas ćwiczeń wykorzystuje się opór własnego ciała, a także akcesoria dostępne na sali fitness (hantle, ciężarki, gumy).

11). Silne ramiona

Dla kogo?

Dla wszystkich, bez względu na stopień wytrenowania.

Jakie dają korzyści?

Dzięki tym zajęciom uzyskasz kształtne i jędrne ramiona i podkreślisz krągłość swoich barków. Silne ramiona pozwalają na lepszą stabilizację całej obręczy kończyny górnej, przydatne są również podczas ćwiczeń dolnych partii.

Na czym polegają?

30 – minutowy zestaw ćwiczeń skupiający się na wzmocnieniu górnych partii ciała. Podczas zajęć wykorzystuje się dodatkowe obciążenie, którego wielkość można dostosować do swoich możliwości.

12). Latino Dance

Dla kogo?

Dla wszystkich bez względu na stopień wytrenowania

Jakie dają korzyści?

Jest to trening całego ciała, pracują: nogi, uda, pośladki, brzuch, ręce. Połączenie przyjemnej zabawy ze spalaniem tkanki tłuszczowej. Zajęcia są świetną metodą na odstresowanie po ciężkim dniu.

Na czym polegają?

Zajęcia polegają na wykonywaniu układów tanecznych w rytm zmysłowej latynoskiej muzyki. Ruchy powtarzane są za doświadczonym instruktorem, który dostosowuje poziom do grupy uczestników.

13). Zumba

Dla kogo?

Dla wszystkich bez względu na stopień wytrenowania

Jakie daje korzyści?

Dzięki tym zajęciom poprawisz swoją kondycję fizyczną, a także psychiczną. Zumba to nie tylko ćwiczenia, to niesamowita atmosfera, która powoduje, że wszyscy uczestnicy są pełni energii i chętni do ćwiczeń. Podczas zajęć spalisz kalorie, wzmocnisz całe ciało, a przy okazji będziesz się świetnie bawił.

Na czym polega?

Zumba to połączenie aerobiku i tańców latynoamerykańskich. Ćwiczenia są wykonywane w rytm muzyki, są one na tyle proste, że poradzi sobie każdy. Dzięki tym zajęciom znacznie poprawisz swoją kondycję fizyczną, ponieważ zumba łączy w sobie trening interwałowy i cardio.

14). Endurance – dla początkujących i średniozaawansowanych

Endurance/Interval – dla średniozaawansowanych i zaawansowanych

Endurance 75’ – dla średniozaawansowanych i zaawansowanych

Jakie dają korzyści?

Dzięki tym zajęciom możliwa jest poprawa kondycji, wytrzymałości, jędrności skóry oraz utrata zbędnych kilogramów. Zajęcia spowodują, że Twoje mięśnie łydek, ud i pośladków będą wyrzeźbione.

Na czym polegają?

To rytmiczna jazda na rowerze stacjonarnym przy muzyce pod okiem instruktora. Dzięki swoim nieskomplikowanym ruchom może je wykonywać praktycznie każdy bez względu na wiek, płeć, stan zdrowia czy stopień wytrenowania. Podczas zajęć trener narzuca tempo jazdy jak i obciążenia czy pozycje na rowerze.

15). Power joga

Dla kogo?

Dla wszystkich bez względu na stopień wytrenowania

Jakie daje korzyści?

Dzięki tym zajęciom wyrzeźbisz swoją sylwetkę, wzmocnisz mięśnie i poprawisz elastyczność ciała, a co za tym idzie zmniejszysz ryzyko powstawania urazów i polepszysz swoją gibkość.

Na czym polega?

Jest to forma jogi, w której nie trwa się długo w określonych pozycjach, nie ma elementu medytacji. Jest to forma nieco bardziej dynamiczna niż klasyczna joga.

16). Joga

Dla kogo?

Dla wszystkich bez względu na stopień wytrenowania

Jakie daje korzyści?

Joga poprawia elastyczność całego ciała, kształtuje całą sylwetkę, likwiduje zmęczenie, a także wycisza i uspokaja.

Na czym polega?

Joga to system pracy z ciałem i oddechem, rozwija wewnętrzną siłę i harmonię. Zajęcia odbywają się przy spokojnej muzyce i łagodnym świetle na matach. Jeśli pragniesz się wyciszyć i pozbyć stresu te zajęcia są dla Ciebie!

17). Stretching

Dla kogo?

Dla wszystkich bez względu na stopień wytrenowania

Jakie daje korzyści?

Stretching poprawia elastyczność ciała, zwiększa zakresy ruchu w stawach, wzmacnia ścięgna i poprawia ukrwienie mięśni. Każda osoba ćwicząca na siłowni powinna włączyć stretching do swojego planu treningowego. Pozwala to uniknąć kontuzji i przeciążeń.

Na czym polegają?

Na zajęciach wykonuje się ćwiczenia rozciągające mięśnie całego ciała. Wykorzystuje się różne techniki rozciągania – statyczne i dynamiczne.

18). Stretching/ Blackroll

Dla kogo?

Dla wszystkich bez względu na stopień wytrenowania

Jakie daje korzyści?

Stretching w połączeniu z rolowaniem polepsza przepływ krwi przez mięśnie, przyspiesza regenerację, poprawia gibkość i zwiększa zakres ruchu. A co za tym idzie zmniejsza ryzyko kontuzji.

Na czym polegają?

Zajęcia polegają na wykonywaniu ćwiczeń rozciągających w połączeniu z rolowaniem przy użyciu specjalnych rolek piankowych, które jest formą masażu mięśniowo – powięziowego.

19). Krav Maga

Dla kogo?

Dla wszystkich bez względu na stopień wytrenowania

Jakie daje korzyści?

Krav Maga to system walki wręcz (maga znaczy „bliski”, „z bliska” lub „(na) dotyk”, krav znaczy „walka”.), który składa się z najskuteczniejszych technik pochodzących z różnych sztuk walk. Dzięki tym zajęciom nauczysz się jak reagować w niebezpiecznych sytuacjach.

Na czym polegają?

Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką, następnie przechodzi się do prezentacji technik, które są następnie ćwiczone w parach. Trening prowadzony jest tak, aby miał praktyczne zastosowanie w sytuacjach, które mogą Cię spotkać na co dzień. Podczas zajęć są wykonywane również ćwiczenia ogólnorozwojowe.

20). MyOver 40

Dla kogo?

Zajęcia są dedykowane osobom po 40 roku życia.

Jakie dają korzyści?

Zajęcia kształtują sylwetkę, poprawiają ruchomość stawów, niwelują bóle pleców, barków i kolan.

Na czym polegają?

Zestaw kompleksowych, funkcjonalnych ćwiczeń, opracowanych przy współpracy i wymianie wiedzy fizjoterapeutów, masażystów, trenerów oraz instruktorów Jogi i Pilates. Trening składa się z 4 części: rozgrzewka (aktywuje mięśnie, stawy i ścięgna), automasaż (za pomocą rolowania i ugniatania lokalizuje się i niweluje bóle w ciele), wzmacnianie (poprawia pracę układu ruchu), rozciąganie (relaksuje i uelastycznia ciało).