PL/EN

EFEKT 8 - WYJĄTKOWY PROGRAM TRENINGOWO-ŻYWIENIOWY

 

 2osoby

 

CHCESZ ODZYSKAĆ DAWNĄ FORMĘ LUB ZRZUCIĆ ZBĘDNE KILOGRAMY ? TEN PAKIET JEST STWORZONY SPECJALNIE DLA CIEBIE !

 

Reaktywacja

 

Z myślą o osobach, które w przeszłości, bliższej bądź też dalszej, związane były z różnorodną aktywnością fizyczną. Dzięki programowi Reaktywacja, osoby przypomną sobie o regularnej aktywności fizycznej, która pomoże odzyskać dawną formę.

 

Piekielna przemiana

 

Skierowana do osób, które dopiero rozpoczynają przygodę ze sportem i chcą pozbyć się zbędnych kilogramów oraz poprawić swoją wytrzymałość i kondycję.

 

Efekt 8, to program treningowo-żywieniowy, dzięki któremu osiągniesz swój wymarzony cel w dwa miesiące ! Przy zastosowaniu odpowiednich zaleceń dietetycznych i regularnych treningów przygotowanych dla Ciebie, efekty zauważysz już po kilku treningach. Jest to możliwe, gdy wprowadzisz do własnego życia kilka prostych, ale zarazem bardzo ważnych zasad, które zostaną szczegółowo omówione z Tobą wraz z trenerem prowadzącym Twój Efekt przez cały okres trwania Programu.

 

 

 

24TRENINGI + ZALECENIA DIETETYCZNE + PAKIET MOTYWACYJNY

1190ZŁ (DLA OSÓB POSIADAJĄCYCH KARTE REMPLUS, MULTISPORT, OK SYSTEM, FITPROFIT)

1529ZŁ (BEZ AKTYWNEGO KARNETU)

 

Efekt 8 to przede wszystkim:

 

MOTYWACJA:

 

Biorąc udział w programie otrzymujesz specjalny pakiety motywacyjny, który pomoże Tobie i trenerowi w wyeliminowaniu najsłabszych punktów i na bieżąco będzie kontrolował Twoje postępy. Jest to łatwy i czytelny sposób na sprawdzenie progresu, który przybliży Ciebie do postawionych celów. Aby to ocenić, wystarczy na koniec każdego dnia w szybki i prosty sposób uzupełnić tabelkę, w której w graficzny sposób przedstawione masz zalecenie do zrealizowania w ciągu dnia. Na koniec tygodnia wraz z trenerem zliczacie punkty, które pokażą co musisz poprawić w następnym tygodniu.

 

NAWYKI:

 

Pakiet ten w ciągu 8 tygodni ma na celu wyrobienie nawyków żywieniowych, które w przyszłości pomogą Tobie w utrzymaniu dobrej sylwetki i zdrowia. Ważne jest to, abyś w ciągu tych dwóch miesięcy nauczył się "słuchać" swojego organizmu, co pozwoli Tobie w przyszłości zadbać o własny tryb życia.

 

WSPARCIE:

 

Na każdym treningu, przez cały jego czas znajdujesz się pod opieką trenera, który odpowiednio pod Ciebie zmodyfikuje, przygotuje i nauczy poprawnej techniki wykonywania ćwiczeń, wytłumaczy Tobie i rozwieje wszelkie wątpliwości na temat treningu. Dodatkowo trener będzie Twoim wsparciem w chwilach zwątpienia i nie pozwoli Tobie „odpuścić”.

 

NADZÓR I ASEKURACJA:

 

Dzięki osobie trenera, możesz czuć się na treningach bezpiecznie. Odpowiednio dobrane metody treningowe zmniejszają ryzyko kontuzji i pozwalają uniknąć monotonii na treningach, która jest częstą przyczyną braku zadowalających efektów, ponieważ organizm po kilku identycznych treningach "przyzwyczaja się" do wykonywanych ćwiczeń, co hamuje jego rozwój.

 

KONTROLA:

 

Aby program był efektywny, niezbędne są stałe testy sprawdzające aktualną sprawność fizyczną. Wyniki testów są wyznacznikiem wysiłku i pracy włożonego na każdym etapie zmagań. Systematyczne pomiary obwodów ciała pozwolą na bieżąco dobierać kolejne metody treningowe celem zwiększenia skuteczności programu.

 

3 TRENINGI W TYGODNIU:

 

Regularne treningi zapewnią optymalny wzrost tkanki mięśniowej, redukcję tkanki tłuszczowej, poprawę siły, kondycji oraz sprawności fizycznej. A przede wszystkim poprawę samopoczucia, zadowolenie i satysfakcję.

 

SUPLEMENTACJA:

 

Odpowiednia suplementacja zapewni lepszy komfort treningowy i regenerację, zmniejszając tym samym zmęczenie. Prawidłowo dobrany zestaw suplementów diety przyczyni się do osiągania szybszych rezultatów w dziedzinie dbałości o ciało i poprawę sylwetki.

 

2 MIESIĄCE DO EFEKTU:

 

Dwa miesiące systematycznych treningów i zmiana nawyków żywieniowych gwarantuje zmiany fizjologiczne w naszym organizmie. Jest to optymalny czas, żeby metabolizm znacznie przyspieszył, czego efektem są zmiany sylwetki. W zależności od postawionych celów treningowych obwody poszczególnych parametrów ciała zmniejszą się lub zwiększają.

 

ZALECENIA DIETETYCZNE:

 

Szereg zasad i wskazówek pozwoli Ci odpowiednio skomponować i zbilansować ilość oraz częstotliwość posiłków. A także umiejętnie dobrać jakość potraw względem Twojej dobowej aktywności.

 

DIETA:

 

Zmiana codziennych nawyków żywieniowych przyczyni się do poprawy funkcjonowania Twojego organizmu. Przyspieszy przemianę materii jednocześnie poprawiając sylwetkę. Prawidłowo dobrany harmonogram żywieniowy ułatwi Ci osiągnięcie założonych celów, poprawę wyników sportowych i lepsze samopoczucie.